Ogłoszenie o naborze do Komitetu Rewitalizacji
Burmistrz Miasta Lubartów, zgodnie z przyjętą Uchwałą Nr LXlll/450/2023 Rady Miasta
Lubartów z dnia 14 grudnia 2023 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu
oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, ogłasza nabór na członków Komitetu
Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy
Miasto Lubartów w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji
oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Miasta Lubartów, w sprawach
dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miasto Lubartów na lata
2023-2030.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa Uchwała
Nr LXlll/450/2023 Rady Miasta Lubartów z dnia 14 grudnia 2023 r., w sprawie określenia
zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Zgłoszenie zamiaru przystąpienia do Komitetu należy dokonać na formularzu zgłoszeniowym
dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej:
https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6, na stronie internetowej miasta:
https://www.lubartow.~lf.oraz w Urzędzie Miasta Lubartów w Biurze Obsługi Mieszkańców.
Nabór członków Komitetu prowadzony będzie od 24kwietnia 2024r. do 16maja 2024r.
Zgłoszeń kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji dokonuje się www. terminie
poprzez złożenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, stanowiącego załącznik
do niniejszego ogłoszenia.
Wypełniony formularz należy złożyć w Urzędzie Miasta Lubartów w formie papierowej
lub elektronicznej w ww. terminie {decyduje data wpływu do Urzędu):
a) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Lubartów w godzinach pracy Urzędu Miasta Lubartów
{7.30-15.30);
b)drogą elektroniczną w formie skanu podpisanego formularza na adres:
[email protected]. lub za pośrednictwem platformy ePUAP;
c) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła li 12, 21-100
Lubartów.
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:-niepodpisane;-złożone w innym terminie niż wyznaczony;-przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.
Informacja o wynikach naboru członków Komitetu Rewitalizacji zostanie umieszczona
na stronie internetowej Urzędu i w Biuletynie Informacji Publicznej, po jego zakończeniu.
Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze zarządzenia przez Burmistrza
Miasta Lubartów.
Szczegółowe informacje na stronie www.lubartow.pl